Instal·lacions

Les nostres instal·lacions, situades en un entorn idíl·lic a Mollerussa, compten amb tot el necessari per garantir la teva comoditat i seguretat durant la teva formació com a pilot.

Aquí hi trobaràs:

Hangars, Pistes i Heliport

Disposem d'amplis hangars i pistes d'enlairament i aterratge, que compleixen amb els estàndards més alts de qualitat i seguretat. Aquestes instal·lacions són el punt de partida per a les teves aventures en el cel.

Local social

Sabem que volar és una experiència emocionant, per la qual cosa hem creat una àrea recreativa on podràs relaxar-te i compartir experiències amb altres entusiastes de l'aviació. Aquest espai és perfecte per a intercanviar històries, fer nous amics i gaudir d'un ambient amigable.

Serveis de manteniment i gasolinera

Comptem amb un equip de professionals altament capacitats que s'encarreguen del manteniment de les nostres aeronaus. Això garanteix que totes les avionetes estiguin en perfectes condicions i llestes per a volar en tot moment.

Manteniment i seguretat

A l’Escola de Vol "La Serra", la seguretat dels nostres estudiants i pilots és la nostra màxima prioritat. Per això, comptem amb rigorosos protocols de manteniment i seguretat en les nostres

instal·lacions per a assegurar-nos que cada vol sigui una

experiència segura i de confiança.

EscolaDeVol_230523_070_BR.jpeg
Manteniment preventiu:

El nostre equip de tècnics altament capacitats realitza un manteniment preventiu regular en totes les nostres aeronaus. Això inclou revisions exhaustives, inspeccions periòdiques i seguiment dels programes de manteniment recomanats pels fabricants. D'aquesta manera, ens assegurem que cada avioneta estigui en perfectes condicions de funcionament abans de cada vol.

Registre de manteniment:

Portem un registre detallat de totes les activitats de manteniment executades a les nostres aeronaus. Això ens permet fer un seguiment precís dels treballs, les dates de venciment dels serveis i qualsevol altra informació rellevant per a garantir la seguretat i confiança de les nostres aeronaus.

Equips i eines de qualitat:

Comptem amb equips i eines d'última generació per a dur a terme els treballs de manteniment. Utilitzem eines certificades i seguim les millors pràctiques en el maneig i emmagatzematge d'equips per a garantir un manteniment

segur i eficient.

Seguiment de recomanacions
i directrius:

Ens mantenim actualitzats amb les recomanacions i directrius de les autoritats aeronàutiques i els fabricants d'avions. Això ens permet implementar ràpidament qualsevol actualització o canvi necessari per a mantenir els nostres estàndards de

seguretat al dia.

Inspeccions de seguretat:

Realitzem inspeccions periòdiques de seguretat en les nostres instal·lacions i equips per a identificar possibles riscos o anomalies.

EscolaDeVol_230523_079_BR.jpeg

Característiques i capacitat
de les avionetes

A la nostra escola, comptem amb una flota diversa d'avions, dissenyada per a experiències úniques i emocionants