Curs vull ser pilot

Vull ser pilot
Classes de vol

Curs de Pilot d’ULM (Avioneta ultralleugera): Converteix-te en el pilot que sempre has somiat ser!

A l’Escola de Vol “La Serra”, oferim un curs complet de pilot de ULM que t’aportarà els coneixements i habilitats necessaris per a volar una avioneta amb confiança i seguretat. A través d'un enfocament pràctic i teòric, et guiarem en cada pas de la teva aventura cap al cel.

Pas 1

Introducció al curs

Pas 2

Teoria i coneixements fonamentals

Pas 3

Entrenament en simulador i vols d'instrucció

Pas 4

Vols en solitari

i perfeccionament

Pas 5

Examen i certificació

Pas 6

A volar!

En primer lloc, et familiaritzaràs amb el curs de pilot d’ULM i coneixeràs els requisits i objectius del programa. Els instructors experts et donaran la benvinguda i et proporcionarà una visió general del que t'espera  durant el curs.

Aquí és on comença el teu viatge cap a convertir-te en pilot d’ULM. Aprendràs els conceptes bàsics d'aerodinàmica, meteorologia, navegació, regulacions aèries i procediments de vol. El nostre material d'estudi t'ajudarà a adquirir els coneixements necessaris per a comprendre i aplicar els principis fonamentals del vol.

A l’Escola de Vol “La Serra” adaptem els nostres horaris als nostres alumnes. Les classes teòriques s’acostumen a fer per la tarda, de 19 a 21 hores.

Normalment, els nostres alumnes estan preparats per enfrontar-se a l’examen teòric amb una mitjana de 2 mesos. Prèviament a l’examinació, que es realitza a Madrid, l’alumne haurà de sol·licitar data i hora.

Una vegada que hagis adquirit els coneixements teòrics, passaràs a l'entrenament pràctic amb els nostres avions. Aquestes classes tenen una durada d’entre 20 i 40 minuts, per tant, són necessàries unes 25-30 hores aproximadament per estar preparat/da i presentar-se a l’examen pràctic.

Després de les sessions pràctiques, estaràs llest/a per a fer el següent pas: els vols d'instrucció! Durant aquesta etapa, aprendràs maniobres bàsiques, enlairaments i aterratges, navegació i comunicació aèria.

A mesura que adquireixis confiança i habilitat, arribaràs a l'emocionant moment de realitzar vols en solitari. Sota la supervisió dels instructors, tindràs l'oportunitat de posar en pràctica tot el que has après i experimentar la veritable sensació de volar pel teu compte.

Després dels vols en solitari, continuaràs amb el perfeccionament de les teves habilitats de vol. Els preparadors et proporcionaran retroalimentació personalitzada i t'ajudaran a perfeccionar les teves tècniques de vol, navegació i presa de decisions.

Una vegada hagis completat amb èxit totes les etapes del curs, estaràs llest/a per a realitzar l'examen final. Un examinador vindrà al nostre camp de vol per fer la seva valoració. Aquest examen avaluarà els teus coneixements teòrics i habilitats pràctiques de vol. El nostre objectiu és assegurar-nos que estiguis preparat per a volar de manera segura i complir amb els estàndards exigits.

Després d'aprovar l'examen, rebràs el certificat de pilot d’ULM i ja el tindràs a les teves mans!

EscolaDeVol_230523_027_BR.jpeg

Requisits previs

Per convertir-te en el nostre alumne, primer hem d'assegurar-nos que el teu estat físic compleixi amb els requisits necessaris per a ser pilot. És per això que requerim el Certificat Mèdic Aeronàutic, similar al del permís de conduir, que verifica la teva salut visual, auditiva, psicotècnica i altres aspectes rellevants.

Una vegada obtinguis aquest certificat, podràs formar part de la nostra comunitat del Club de Vol La Serra. Et proporcionarem una targeta d'alumne que t'identificarà com a membre.

A Escola de Vol La Serra, t’adeqüem una formació de qualitat i ens assegurem que estiguis en les millors condicions per a gaudir de l'experiència de volar. No dubtis a contactar-nos per a obtenir més informació i fer el primer pas cap al teu somni de convertir-te

en pilot.

Costos associats

El cost total del curs és de 2500 €, IVA inclòs, i pots pagar-ho còmodament en 3 mesos.

EscolaDeVol_230523_042_BR.jpeg

El nostre Curs Bàsic inclou:

• Un llibre teòric imprescindible per a la teva formació: Pilot d'Avió Ultralleuger Motoritzat (ULM) - Guia de Referència.

• Classes teòriques combinades amb presencials i videoconferències per a adaptar-nos a les teves necessitats i horaris.

• 10 hores de pràctiques de vol, on podràs aplicar tot l'après a la teoria i experimentar l'emoció de volar.

• A més, com a part del curs, t'inscriurem com a soci al Club Aeri de Mollerussa, per garantir una experiència completa i oportunitats per a continuar desenvolupant-te com a pilot.

Si estàs buscant més classes pràctiques, també oferim Packs de 10 hores per 1.350 €, que es poden pagar fraccionats en dos mesos.

Si tens alguna pregunta pendent o necessites més

informació, no dubtis a contactar-nos.

Contacta'ns i junts emprendrem aquest emocionant viatge cap al cel!